Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "59. Fomentar el màxim d’activitats conjuntes d’alumnes d’escoles d’educació especial i d’escoles ordinàries. "

Avatar: Aina Corbeto Aina Corbeto

Títol (Català)

  • +59. Fomentar el màxim d’activitats conjuntes d’alumnes d’escoles d’educació especial i d’escoles ordinàries.

Títol (Castellano)

  • +59. Fomentar el máximo de actividades conjuntas de alumnos de escuelas de educación especial y de escuelas ordinarias.

Descripció (Català)

  • +

    Accions planificades i/o realitzades:

    Es realitzen projectes d’aprenentatge servei en el que, com a servei s’articulen activitats conjuntes entre alumnat de centres d’educació especial i de centres ordinaris. Per exemple, el centre educatiu Fax realitza trobades amb les persones usuàries del centre Alpi. Igualment, es realitzen trobades entre l’institut Bisbe Berenguer i el centre Escorça (Conèixer és estimar)

    S'està aplicant el Decret 150 /2017.El 17 d’octubre de 2017 s’aprova el decret 150/2017 de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu, que té per objecte garantir que tots els centres educatius sostinguts amb fons públics dins l’àmbit de l’ensenyament no universitari siguin inclusius.

    Accions pendents:

    Fomentar més activitats conjuntes en format ApS

    Responsable: Generalitat de Catalunya

Descripció (Castellano)

  • +

    Acciones planificadas y/o realizadas:

    Se realizan proyectos de aprendizaje servicio en los que, como servicio, se articulan actividades conjuntas entre alumnado de centros de educación especial y de centros ordinarios. Por ejemplo, el centro educativo Fax realiza encuentros con las personas usuarias del centro Alpi. Igualmente, se realizan encuentros entre el instituto Obispo Berenguer y el centro Escorça (Conocer es amar).

    Se está aplicando el Decreto 150/2017.El 17 de octubre de 2017 se aprueba el decreto 150/2017 de la atención educativa al alumnado en el marco de un sistema educativo inclusivo, que tiene por objeto garantizar que todos los centros educativos sostenidos con fondos públicos en el ámbito de la enseñanza no universitaria sean inclusivos.

    Acciones pendientes:

    Fomentar más actividades conjuntas en formato ApS.

    Responsable: Generalitat de Catalunya

Progrés

  • +75.0

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir