9. Promocionar els projectes artístics inserits al temps escolar de les 8 escoles públiques que, en col·laboració amb l’EMMCA, desenvolupen l’Orquestra, Banda, Teatre i Dansa a l’escola per tal que puguin ser un element d’atracció per a la població del barri. Augmentar el nombre d’escoles que acullen aquest projecte.
Accions planificades i/o realitzades:
Millora de la informació dels projectes Fem Tàndem L’H a les famílies i la comunitat escolar: informació del projecte a les agendes escolars.
Activitats de final de curs a les places dels barris on estan ubicades les escoles tàndem.
Posada en marxa de nous Tàndems de l’EMMCA: jazz manouche a l’Escola Josep Janés, dansa a l’Escola d’Educació Especial L’Estel Can Bori i conjunt instrumental Orff a l’Escola Patufet Sant Jordi.
Activitats conjuntes entre l’alumnat de la seu central de l’EMMCA i l’alumnat de les escoles tàndem.
Ponts Tàndem. Accions per l’increment del nombre d’alumnat que un cop finalitza el tàndem a la primària continua el seu aprenentatge a la seu central.
Ampliació del parc d’instruments per tal d’incrementar el número d’alumnes que tenen instruments en préstec.
Elaboració d’un estudi de l’impacte de l’EMMCA en els últims 15 anys.
Col·laboració amb l’Idibell per l’estudi de l’impacte de les arts amb alumnat amb dificultats.
Col·laboració amb el CDIAP
Augment de participació de l’alumnat Tàndem de l’institut- escola Gornal a secundària.
Accions pendents:
Incorporació de la figura de l’educador/a social a l’equip de l’EMMCA per donar suport als Ponts Tàndem.
Posada en marxa de projectes Tàndem amb escoles bressol municipals.
Responsable: Ajuntament i Generalitat de Catalunya
Compartir