Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "11. Vetllar per la diversificació curricular i l’adaptació metodològica per als infants amb dificultats d’aprenentatge i amb altes capacitats."

Avatar: Aina Corbeto Aina Corbeto

Títol (Català)

  • +11. Vetllar per la diversificació curricular i l’adaptació metodològica per als infants amb dificultats d’aprenentatge i amb altes capacitats.

Títol (Castellano)

  • +11. Velar por la diversificación curricular y la adaptación metodológica para los niños con dificultades de aprendizaje y con altas capacidades

Descripció (Català)

  • +

    Accions planificades i/o realitzades: S'està aplicant el Decret 150/2017, , de 17 d'octubre, de l'atenció educativa a l'alumnat en el marc d'un sistema educatiu inclusiu. El 17 d’octubre de 2017 s’aprova el decret 150/2017 de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu, que té per objecte garantir que tots els centres educatius sostinguts amb fons públics dins l’àmbit de l’ensenyament no universitari siguin inclusius. Decret 150/2017, de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu regula l’atenció educativa de tot l’alumnat, en totes les etapes educatives, fins la transició a la vida adulta. “Implica continuar un procés iniciat fa dècades, per avançar des de la corresponsabilitat cap a un repte comú: uns entorns educatius que, tenint en compte la diversitat de les persones i la complexitat social, ofereixin expectatives d'èxit a tots els alumnes en el marc d'un sistema inclusiu” (Preàmbul).

    Responsable: Generalitat de Catalunya

Descripció (Castellano)

  • +

    Acciones planificadas y/o realizadas: Se está aplicando el Decreto 150/2017, de 17 de octubre, de la atención educativa al alumnado en el marco de un sistema educativo inclusivo. El 17 de octubre de 2017 se aprueba el decreto 150/2017 de la atención educativa al alumnado en el marco de un sistema educativo inclusivo, que tiene por objeto garantizar que todos los centros educativos sostenidos con fondos públicos dentro de ámbito de la enseñanza no universitaria sean inclusivas. Decreto 150/2017, de la atención educativa al alumnado en el marco de un sistema educativo inclusivo, regula la atención educativa de todo el alumnado, en todas las etapas educativas, hasta la transición a la vida adulta. “Implica continuar un proceso iniciado hace décadas, para avanzar desde la corresponsabilidad hacia un reto común: unos entornos educativos que, teniendo en cuenta la diversidad de las personas y la complejidad social, ofrezcan expectativas de éxito a todos los alumnos en el marco de un sistema inclusivo” (Preámbulo).

    Responsable: Generalitat de Catalunya

Progrés

  • +100.0

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir